SRN Revalidatie is weer open voor alle medisch specialistische revalidatiezorg, zowel voor de revalidatie na corona als voor de overige revalidatiezorg! Uiteraard houden we ons strikt aan de geldende richtlijnen en voorwaarden. 

Over ons

Stichting Revalidatiegeneeskunde Nederland (SRN) biedt poliklinische medisch specialistische revalidatiezorg in regio Breda en Zeeland. U kunt bij ons terecht voor revalidatiebehandeling van verschillende klachten en aandoeningen, zoals chronische pijn aan het bewegingsapparaat als gevolg van fibromyalgie, artrose, reuma, whiplash, lage rug- en nekklachten. SRN biedt ook revalidatie voor hart-, long- en oncologische aandoeningen en behandelprogramma's voor cliënten met neurologische aandoeningen als Multiple Sclerose, Parkinson en de gevolgen van een CVA. Ook wanneer iemand onvoldoende of vertraagd herstelt van letsel, operatie of ziekte kan SRN door jarenlange ervaring helpen. 

SRN is een HKZ-gecertificeerde organisatie en werkt met het elektronisch patiëntendossier (EPD) Asterisque. Cliënten hebben toegang tot het klantenportaal van het EPD voor bijvoorbeeld het inzien van afspraken en invullen van vragenlijsten.

Voor verwijzers zijn we vindbaar via ZorgDomein. Een cliënt kan daardoor veilig en makkelijk naar SRN worden verwezen. Daarnaast communiceren we veilig en eenvoudig via ZorgMail.

Missie

SRN streeft ernaar één van de toonaangevende revalidatiecentra te zijn voor het leveren van een kwalitatief hoogwaardig breed zorgaanbod vanuit verschillende vestigingen in Nederland. We behandelen onze cliënten zoals we zelf ook behandeld zouden willen worden.

Iedere vestiging streeft naar een goede sfeer voor zowel cliënten als medewerkers en onderhoudt lokaal goede contacten met huisartsen, verwijzers, collega zorgverleners. Zo werkt SRN nauw samen met de TopzorgGroep.

Cliëntenraad

Via onze cliëntenraad hebben cliënten inspraak op het beleid van SRN om zo de belangen van de cliënt te vertegenwoordigen in belangrijke beslissingen. Het kan daarbij gaan over de kwaliteit van de zorgverlening of wijzigingen in de organisatie. De raad kan zich waar nodig laten ondersteunen door de LSR (Landelijk Steunpunt Cliëntenraden). Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.